【DIY】婚展會中的手作攤位 結婚酒杯 手作衣架


今次應刻係最後一次去婚展會, 而今日既Mission係KO唐餅卡.

由於今日好早就出發, 12點幾1點就到左會展, 入場竟然有驚天大發現, 就係有好多Counter可以玩, 做下手作仔, 一人可以玩5個!

我地先去左整衣架既Counter登記, 之後就去左畫酒杯.


係咪好靚呢? 畫畫下發現隔離對Couple抄我地...一模一樣...(汗)

畫完杯, 發現開始多人, 就去登記埋其他先, 登記左畫漫畫. 由於衣架未夠鐘, 就去左整皮花先.

整完皮花, 就去整衣架.

只要諗好大概3個字, 跟住幅圖扭就得. (專登影低, 之後自己都可以整)


都扭得唔錯ga.



之後出發去畫漫畫, 應該話係比人畫, 係畫之前, 我地都幾Buy, 可以係開席前請人畫, 當禮物.
經過15-20分鐘, 終於畫好, 我地都好期待, 佢一俾我地睇...um...我地都係考慮下先...

由於開始多人, 我地都冇玩到第5個, 就開始去做正經野.

本來心諗係買奇華, 但係原來今日得榮華. 不過都OK既, 就買左2張, Mission Completed!

大家有時間都可以早D入場玩下!

You Might Also Like

0 留言

Top Categories